DoLce Conner!~

This Is life.Gift from God. Live life like there is no tomorrow. Be Happy and enjoys our life. Do things that we want to. feel blessed everyday.^^

Followers

Sunday, September 26, 2010

Trip To sandakan..24/09/2010 - 26/09/2010..

"Sandakan Trip" yang menyeronokkan dan meninggalkan pelbagai kenangan pahit dan manis dalam diri saya. Yang best terlalu banyak dan yg xbest sikit ja. Apapun lawatan kali ini membuatkan saya sangat berpuas hati kerana selama ni, saya xtau pun sandakan ada banyak tempat menarik untuk di lawati.huhu. Ingatkan sandakan ada sepilok n taman buaya ja. Rupa-rupanya ada banyak lagi yg siok2. Thats why la bnyak pelancong datang dr jauh untuk melancong di sandakan.

Selama berada 3 hari 2 malam di sana, memang banyak tempat yang menarik kami pegi. Walaupun penat tapi at least tempat yang di rancang sumanya dapat di lawati. Antara tempat menarik yg kami lawati ialah:
1. Sepilok
2. Labuk Bay
3. Agnes Keith House
4. Sandakan War Memorial Park
5. Kuil
5. Tokong tertua di Sandakan
6. St Micheal And All Angel Church
7. Sandakan Monument
8. Masjid Jamek

Selain tu kami ada juga singgah melawat di Gua Gomantong dan juga Gua Batu Tulung..hehe..busuk tapi siok..Lol!!

P/s :Next time baru saya cerita pasal tempat2 yg kami lawati k..

No comments:

Post a Comment