DoLce Conner!~

This Is life.Gift from God. Live life like there is no tomorrow. Be Happy and enjoys our life. Do things that we want to. feel blessed everyday.^^

Followers

Friday, September 17, 2010

Buat yang terbaik dalam kehidupan

Goodmorning..nothing to say but tiba2 terlintas di fikiran mau cakap pasal Kehidupan.huhu.

Banyak antara kita membuat banyak pilihan dalam hidup. Ada yang cuba untuk melakukan yang terbaik dalam hidup dan ada juga yang sekadar ingin mencuba sama ada ia berhasil atau tidak. Hidup yang berikan kepada kita hanya sekali sahaja. apa yang kita lakukan kepada hidup kita adalah tangungjawap kita bukan tanggungjawap orang lain. Tidak dinafikan kehidupan semasa remaja adalah kehidupan yang paling seronok sekali kerana saya pun mengalaminya. tapi sekiranya masa-masa remaja itu terisi dengan pelbagai pengalaman yang tidak bermakna dan sia-sia, alangkah ruginya manusia.

Bayangkan masa-masa remaja kita terbuang begitu saja, tiada 1 apapun daripada masa remaja itu yang membawa kearah kehidupan yang lebih baik. apa yang akan jadi kepada diri kita 10 tahun akan datang.?cuba kita bertanya kepada diri kita sendiri adakah kita telah melakukan perkara dan pilihan yang terbaik untuk kehidupan kita atau tidak?

P/s Apa yang kita lakukan hari ini sebenarnya memberikan kesan di hari yang kemudian...

 





No comments:

Post a Comment