DoLce Conner!~

This Is life.Gift from God. Live life like there is no tomorrow. Be Happy and enjoys our life. Do things that we want to. feel blessed everyday.^^

Followers

Friday, January 21, 2011

Punk Rock Jalanan???????????

Pernah dengar lagu Punk Rock Jalanan??hurmmm bagi sesiapa yg belum dengar lagu tu..sila2 la dengar or download.

Lagu ni memang best sangat-sangat. lirik yang begitu mendalam dan mempunyai jalan cerita tersendiri. lagu ini mula sebenarnya sudah muncul pada tahun 2009 kalu tidak silap namun ianya begitu popular sekitar pertengahan tahun 2010 dan mula rancak dimainkan di radio-radio tanah air. Lagu yang begitu mengusik perasaan bagi orang-orang yang bercinta, bagi wanita-wanita yang mencintai kekasihnya, bagi lelaki-lelaki yg mencintai kekasihnya, bagi cinta-cinta telarang, bagi cinta-cinta yang tidak terbalas dan sebagainya. Penyanyi sebenar lagu Punk Rock jalanan ni belum lagi di ketahui sehingga kini. Apapun sy respect sangat ngan org yg cipta lagu ni. Thanx for compose such a beatiful song and lyric!!

            Berikut adalah lirik lagu nya :

sungguhku menyesal
telah mengenal dia
dan aku kecewa
tlah menyayanginya
dan aku tak akan
mengulang kedua kalinya…

kusimpan rindu dihati
gelisah tak menentu
berawal dari, kita bertemu
kau akan kujaga

kuingin engkau mengerti
betapa kau ku cinta
hanya padamu aku bersumpah
kau akan kujaga sampai mati

kuingin tau siapa namamu
dan kuingin tau dimana rumahmu
walau sampai akhir hayat ini…

jalan hidup kita berbeda
aku hanyalah punk rock jalanan
yang tak punya harta berlimpah
untuk dirimu sayang…

*
kutunggu kau kutunggu
kunanti kau kunanti
walau sampai akhir hayat ini (2x)

kukira kau setia padaku
ternyata kau menduakanku
diriku akhirnya tak menduga…

kukesal kini kualami
perjalanan cinta selama dulu
kukira kau bosan padaku…
ternyata kau menduakanku..

dulu kau berjanji
akan sehidup semati..(itu gombal)

dan aku kecewa telah menyayanginya
dan aku tak akan mengulang kedua kalinya…

kusimpan rindu dihati
gelisah tak menentu
berawal dari kita bertemu
kau akan ku jaga (sampai mati)

kuingin engkau mengerti
betapa kau kucinta
hanya padamu aku bersumpah
kau akan kujaga selamanya.

kuingin tau siapa yg menyayangimu
dan kuingin tau ku menyayangimu
walau sampai akhir hayat ini…

jalan hidup kita berbeda
aku hanyalah punk rock jalanan
yang tak punya mobil mewah
tuk dirimu sayang

No comments:

Post a Comment