DoLce Conner!~

This Is life.Gift from God. Live life like there is no tomorrow. Be Happy and enjoys our life. Do things that we want to. feel blessed everyday.^^

Followers

Saturday, November 6, 2010

Lagu Teman - The Lion Story

pertama kali kita berjumpa
tidak kepastian yang ternyata
diriku dipenuhi soalan
ku tiada teman

aku terlihat insan yang keliru
air yg deras mencermin wajahku
engkau menjelma memberi harapan
menghulur tangan

c/o sempena hari mulia ini
aku tersenyum lalu mengimbasi kembali
semua yang kerap kita mengadukan
kini jadi bahan rindu yang kusimpan

detik masa kini kedengaran
aku mengucap selamat jalan
kepada teman yang sudi menghibur
dengan gurauan

bagaikan anak yang baru dilahir
titisan mata pun mula mengalir
disimpang jalan kita menyebut
kata terakhir...

c/o sempena hari mulia ini
aku tersenyum lalu mengimbasi kembali
semua yang kerap kita mengadukan
kini jadi bahan rindu yang kusimpan

ku hargai semua yg telah terjadi
memang nyata dirimu takkan ada penganti
semoga kita dapat bertemu semula
kerna aku yakin engkau kan sentiasa dihatiku

No comments:

Post a Comment